مقالات مقالات .

مقالات

متخصص ایمپلنت در شمال تهران

متخصص ایمپلنت در شمال تهران توضیحاتی در مورد مزایا و معایب ایمپلنت دندان به مراجعین ارائه می دهد و به افزایش زیبایی، طول عمر بالا، لبخند زیبا، بهبود جویدن و افزایش اعتماد به نفس بیمار اشاره می کند. البته به او یادآوری می شود که باید حتما بهداشت دهان و دندان را رعایت نماید.

متخصص ایمپلنت در شمال تهران در مورد سن مناسب برای ایمپلنت به 18 سالگی اشاره می کند. یعنی فرد بهتر است از سن 18 سالگی به بعد برای ایمپلنت دندان اقدام نماید. چرا که در این سن، اسکلت صورت ،کامل رشد کرده است. افرادی که می خواهند برای تک دندان ایمپلنت انجام دهند می توانند قبل از 18 سالگی اقدام کنند. اما باید پروتز ایمپلنت را بعد از 18 سالگی تعویض نمایند. این کار باعث می شود تا اندازه ایمپلنت با دندان های مجاور متناسب گردد. برای دریافت پاسخ سوالات خود می توانید با متخصص ایمپلنت در شمال تهران تماس بگیرید.

مرکز تخصصی ایمپلنت در شمال تهران

مرکز تخصصی ایمپلنت در شمال تهران از انواع ایمپلنت استفاده می کند. ایمپلنت ها از نظر طول، اندازه و انواع با هم فرق دارند. دندانپزشک بعد از بررسی موقعیت دندان های بیمار و ارزیابی وضعیت آنها، ایمپلنت مناسب برای بیمار را تشخیص می دهد. مرکز تخصصی ایمپلنت در شمال تهران برای ایمپلنت دندان از روش یک مرحله ای یا دو مرحله ای استفاده می کند. در روش تک مرحله ای، ایمپلنت و اباتمنت در یک مرحله نصب می شوند. این روش باید با دقت زیادی انجام شود. چرا که احتمال آسیب دیدگی زیاد است. رایج ترین روش برای ایمپلنت دندان، روش دو مرحله ای است که در آن، ایمپلنت را درون استخوان فک و زیر بافت لثه قرار می دهند. سپس به کمک بخیه، روی ایمپلنت را می پوشانند تا از فشار و آسیب در امان بماند. پس از بهبود زخم ها، مرحله دوم جراحی انجام می شود و تاج دندان و ایمپلنت متصل می شوند. برای ارتباط با مرکز تخصصی ایمپلنت در شمال تهران با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.
بهترین ایمپلنت در شمال تهران

بهترین ایمپلنت در شمال تهران ، ماندگاری بالایی دارد. تیتانیوم به کار رفته در ساختار ایمپلنت های دندانی و نحوه ی اتصال ایمپلنت به استخوان ها باعث می شوند تا ایمپلنت طول عمر بالایی داشته باشد. نتایج حاصل از تحقیقات کلینیکی نشان می دهند که 94% ایمپلنت ها به مدت 10 سال و 91% آنها به مدت 15 سال ماندگاری دارند. محققین، به کمک این نتایج و با استفاده از فناوری ها و روش های نوین می توانند ایمپلنت های ماندگارتری را تولید کنند.
یکی از نکاتی که برای افزایش طول عمر ایمپلنت باید به آن توجه کنید، بهداشت دندان و مراجعه ی منظم به دندانپزشک است. شاید تصور کنید که پس از ایمپلنت دیگر نیازی به مسواک زدن و نخ دندان کشیدن وجود ندارد. در حالی که اصلا این طور نیست. بعد از کاشت دندان باید بیشتر از دندان های خود مراقبت کنید. در این صورت، ایمپلنت دندان می تواند تا 25 سال دوام بیاورد. برای بهره مندی از بهترین ایمپلنت در شمال تهران با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

دکتر مهدی کریمی
جراح دندانپزشک به شماره نظام پزشکی ۱۲۷۹۳۸ می باشند ایشان بعد از فارغ التحصیلی در سال ۱۳۸۹ به منظور افزایش دانش و تخصص خود در اکثر دروه های زیبایی و ایمپلنت دندانی شرکت نموده اند.
ایشان دارای مدرک فلوشیپ زیبایی از دانشگاه Genova ایتالیا و عضو ITI(international team for implantology) می باشند همچنین در حال حاضر دوره فلوشیپ لیزر (Laser) دندانپزشکی از دانشگاه Aachen آلمان را می گذرانند.


خدمات:
☆ایمپلنت دندان(اشترومن سوئیس) با روکش تمام سرامیک ( CAD-CAM)
☆طراحی لبخند (Smile design)
☆ لمینیت های (veneers) سرامیکی
☆ لمینیت های (veneers)کامپوزیتی
☆روکش های تمام سرامیک (زیرکونیا و Emax)
☆درمان زیبایی لثه(اصلاح تیرگی ها و فرم لثه)
☆ترمیم های سرامیکی ساخته شده با تکنولوژی CAD-CAM (اینله وآنله)
☆ ترمیم های کامپوزیتی(هم رنگ دندان)
☆دندانپزشکی پیشگیرانه

درمان های دندانپزشکی در محیط آرام و بدون درد و با رعایت اصول استریلیزاسیون انجام می شود.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ تیر ۱۴۰۲ساعت: ۰۹:۳۰:۴۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)